Novi načini uspešnega trženja

Email marketing

Ker se dandanes večina poslovanja odvija preko spleta, je smiselno prav tam iskati priložnosti za trženje svoje ponudbe. Seveda to velja predvsem za tiste, ki se ukvarjajo s spletnimi dejavnostmi, a tudi tisti, ki opravljajo povsem nepovezano delo, imajo na spletu gotovo široko občinstvo, ki se zanima za njihove izdelke ali storitve. Pametno je torej izkoristiti priložnosti, ki jih ponujajo novi načini uspešnega trženja preko spleta.

Email marketing

Čeprav je e-pošta z nami že več desetletij in se že od vsega začetka uporablja za trženje, imamo danes tudi na tem področju več možnosti kot kadarkoli prej. Ni se treba posluževati starih in preizkušenih metod, ki so s časom izgubile svoj učinek – email marketing ponuja ogromno variacij, ki jih lahko izkoristimo.

Čeprav se email marketing večinoma uporablja za trženje spletne ponudbe, lahko ta kanal izkoristimo tudi za predstavitev drugih izdelkov ali storitev, tudi brez spletne strani. Seveda je treba v tem primeru kampanjo še posebej premišljeno oblikovati in izvesti – najbolje bo, če to opravilo naložimo strokovnjakom.

Trženje preko družbenih omrežij

Družbena omrežja odpirajo široko paleto možnosti, predvsem privlačna pa so večja omrežja, recimo Facebook, ki omogoča tudi klasično oglaševanje. Pravzaprav je za Facebook oglaševanje cenik zelo ugoden, pa tudi rezultati so nadvse prepričljivi, zato je ta opcija priporočljiva za vsakogar, tudi kot zgolj dopolnitev drugih tržnih dejavnosti. Poleg tega je za Facebook oglaševanje cenik tudi precej predvidljiv in je možno na ta način obdržati popoln nadzor nad stroški in učinkom. Seveda pa to ni edina možnost, ki jo nadobudnim trgovcem ponuja Facebook.

Možno je oglaševati tudi povsem brezplačno in morda še bolj učinkovito kot s klasičnim oglaševanjem. S profilom in prisotnostjo med ciljno publiko lahko pritegnemo pozornost in prepričamo radovedneže v obisk in nakup. Medtem ko je za Facebook oglaševanje cenik ugoden, je v tem primeru trženje povsem brezplačno!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja