Izdelava spletne strani gotovo prinaša določen strošek, ki pa ni tako enoznačen, kot bi si morda mislili. Že res, da lahko navedemo točno številko za točno storitev, a v resnici je spletni nastop kompleksen preplet različnih storitev, ki jih moramo vzeti v zakup. Tisti, ki se preprosto odločijo za izdelavo spletne strani, na dolgi rok ne morejo pričakovati dobrih rezultatov. Investicija v spletni nastop pokriva tudi storitve, ki se bodo za neprecenljive izkazale šele kasneje.
Odličen primer je optimizacija spletnih strani. Cenik za to storitev je včasih že dodan pri izdelavi spletišča, a to lahko pričakujemo le pri večjih spletnih agencijah. Manjši ponudniki, sploh tisti, ki se predstavljajo s sumljivo nizkimi cenami, te storitve praviloma ne nudijo oziroma ne morejo zadovoljiti pričakovanj naročnikov. Ker ima optimizacija spletnih strani cenik, ki lahko na dolgi rok zasenči ceno izdelave samega spletišča, se včasih stroški v izhodišču tudi ne izpostavljajo. Ravno s tega vidika postane še kako pomembno to, da za izdelavo spletne strani izberemo zanesljivega in izkušenega ponudnika, ki bo znal pripraviti najboljše rešitve. Tako bo imela tudi optimizacija spletnih strani cenik, ki bo ugoden, ceno pa bodo pokrili odlični rezultati spletne optimizacije.
Med dolgoročnimi stroški poleg optimizacije in vzdrževanja omenimo še marketing, predvsem spletno oglaševanje. Zelo priljubljeno je v zadnjem času Facebook oglaševanje, ki ponuja odlične rezultate, a mora biti skrbno načrtovano in vodeno. Tako tudi Facebook oglaševanje predstavlja določene stroške – najprej je tu že strošek samih oglasov oziroma klikov, nato pa strošek vodenja oglasne kampanje. Pametno je, da za to delo izberemo izkušenega strokovnjaka. Ta zagotavlja optimalen izkoristek oglaševalskega proračuna, s tem pa upravičuje svojo ceno. Če nameravamo Facebook oglaševanje voditi sami, izkoristek ne bo tako dober in bomo za slabši učinek morda porabili celo več denarja. Dolgoročne investicije v spletno stran naj bodo premišljene, a pogosto so nujne.