Ker je na spletu v vseh panogah že veliko konkurence, je treba stalno iskati nove načine promocije in trženja, za prehitevanje konkurenčnih strani pa se pogosto poslužujemo zelo inovativnih metod. Seveda pridejo še vedno v poštev mnogi klasični pristopi, predvsem spletno oglaševanje, ki je osnova praktično vseh trženjskih dejavnosti na spletu, ne smemo pa zanemariti drugih rešitev, ki nam omogočajo lažjo in zanesljivejšo pot do uspeha.
Vsebinski marketing
Na spletu temelji stik med povpraševanjem in ponudbo prav na izmenjavi uporabne vsebine, ki gradi vse spletne strani. To pomeni, da je možno vsebino dobro izkoristiti v svojo korist – ne le vsebino svojega spletišča, temveč tudi druge vsebine, ki jih pripravimo in objavimo prav v ta namen. To je vsebinski marketing, ki temelji na oblikovanju in posredovanju zanimivih vsebin, ki pritegnejo zanimanje naše ciljne publike.
Internet je idealno prizorišče za takšno vrsto marketinga, še posebej s pojavom družbenih omrežij in sorodnih komunikacijskih kanalov. Vsebinski marketing je lahko izjemno uspešen, ne da bi morali veliko investirati vanj. Za deljenje in širjenje vsebine se namreč zanesemo kar na samo publiko, saj se priljubljene vsebine po spletu širijo z bliskovito hitrostjo. To omogoča odličen izkoristek investicije – medtem ko recimo spletno oglaševanje zahteva plačilo za vsak klik na oglas, lahko vsebinski marketing prinese vrhunske rezultate, ne da bi morali sploh kaj plačati. Seveda se splača investirati v profesionalno pripravo vsebin, nekaj stroškov pa bo morda tudi z objavljanjem in začetnim posredovanjem teh vsebin, a nasploh so to zanemarljivi stroški.
Druge rešitve
Vsebinski marketing je le ena možnost, ki jo odpira svetovni splet. Obstajajo še druge rešitve, prav tako pa tudi nekatere kombinacije, ki vključujejo recimo še spletno oglaševanje ali e-mail marketing za dosego boljših rezultatov. Možnosti so pravzaprav neomejene, zato se splača najti kreativno oglaševalsko agencijo. Veliko možnosti ponujajo predvsem družbena omrežja in spletišča za deljenje vsebin.