Najbolj zanesljiv vir obiskovalcev za spletno stran je visoka pozicija med rezultati iskanj v iskalnikih. Prvo mesto med rezultati za relevantne ključne besede je vredno zlata, če ne to pa gotovo vsaj dobrega plačila za mojstra, ki izvaja optimizacijo spletnih strani. Cenik je namreč sorazmeren z rezultati – večja kot je investicija, višja bo pozicija. Ker je SEO optimizacija dolg in kompleksen proces, pa je vložkom in rezultatom morda nekoliko težje slediti.
Na drugi strani je alternativa za pridobivanje obiskovalcev oglaševanje na klik. V tem primeru je proces bistveno hitrejši, rezultate pa je možno lažje spremljati in interpretirati. Pri tej vrsti oglaševanja predstavlja strošek vsak klik na oglas, kar je lahko zelo ugodna in učinkovita oblika oglaševanja, če jo znamo seveda dobro izkoristiti. Najboljše rezultate bo zagotovil mojster, ki se zaveda, da ni vsak obiskovalec enako vreden. Oglaševanje na klik ni za tiste, ki želijo pridobiti množico obiskovalcev, temveč je pisano na kožo tistim, ki želijo privabiti zgolj potencialne stranke z veliko verjetnostjo za nakup.
Za optimizacijo spletnih strani cenik ni tako enoznačen kot pri oglaševanju. Oglaševanje na klik terja denar ob vsakem kliku na oglas, prišteti pa je treba seveda še plačilo za izvajalca oglaševanja, ki je običajno fiksno. Optimizacija spletnih strani zahteva nekaj več dela in več raznolikih opravil, ki jih je težko ovrednotiti. Cenik za optimizacijo se tako pogosto postavi individualno glede na želje in potrebe naročnika, pomembno pa je, da je pri tem jasno, kaj izvajalec zagotavlja in kakšni bodo rezultati.