Na dolgi rok je spletna optimizacija neprecenljiva storitev, ki je prav lahko v celoti zaslužna za uspešno delovanje določenega spletnega posla. S tem so seveda povezani tudi nekateri stroški, ki jih je dobro poznati, a že v začetku je treba omeniti, da ima optimizacija cenik, ki se od primera do primera zelo razlikuje.
Cena po dogovoru
Nekateri ponudniki za spletno optimizacijo sicer ponujajo različne pakete z znanimi cenami in storitvami. Celovita optimizacija pa bo imela verjetno ceno po dogovoru. To je pogosto nevšečnost v primerjavi z alternativami – Google oglasi se na primer plačajo na klik in je možno ceno vnaprej predvideti. A v primerjavi z optimizacijo imajo Google oglasi tudi jasen učinek in nesporne rezultate, medtem ko je optimizacija učinkovita šele na dolgi rok, k temu pa pripomorejo najrazličnejši dejavniki.
Veliko je odvisno od same spletne strani, ki jo želimo optimizirati. Jasno je, da bo imela optimizacija cenik prilagojen zahtevnosti določenega projekta. Spletno stran, ki govori na primer o čričkih, bo lažje spraviti na vrh rezultatov iskanj po čričkih, saj na tem področju ni veliko konkurence, le malo spletnih strani je posvečenih izključno čričkom. Mimogrede, tudi Google oglasi so v tem primeru cenejši. Bo pa imela optimizacija cenik gotovo bistveno dražji, če želimo enake uvrstitve doseči za spletno stran, na kateri prodajamo mobilne telefone – prodajalcev takšnih izdelkov je namreč že ogromno, poleg tega se mnogi med njimi močno borijo za visoko uvrstitev. Delo bo torej bistveno zahtevnejše, rezultati pa težje dosegljivi. Normalno, da bo cena odvisna od različnih dejavnikov, in določena po dogovoru.