Spletno oglaševanje je priljubljen način monetizacije spletišč, čeprav seveda še zdaleč ni edini. Mnogim nadobudnim spletnim poslovnežem pa predstavlja določeno ambicijo, tako da se pogosto odločijo za izdelavo strani izključno zato, da bi lahko služili z oglaševanjem. S tem ni nič narobe, pravzaprav gre lahko za zelo dobro idejo, problem pa je v tem, da je izvedba pogosto nekoliko pomanjkljiva.
Spletna stran z oglasi mora slediti določenim načelom, ki odločajo tako o učinkovitosti oglaševanja kot o izkušnji obiskovalcev. Ni treba, da gre za klasično stran z oglasi – izdelava internetne strani dopušča proste roke, od upravitelja je odvisno, kako uporabna in koristna bo vsebina strani. Večinoma so takšne strani precej nezanimive in služijo le oglaševanju, veliko bolje pa je v začetku pripraviti kakovostno vsebino, ki bo privabila obiskovalce. Prav tako je treba premišljeno izbrati in prikazati oglase, ki ne bodo pokvarili izgleda ali funkcionalnosti spletišča. To mora vzeti v ozir že izdelava internetne strani, saj ravno v tej fazi odmerimo določen prostor za spletne oglase.
Nato pa je zelo pomembno, da najdemo pravo oglaševalsko omrežje. Najbolj priljubljena izbira je gotovo mreža Google Ads, ki tudi dejansko ponuja največ prednosti tako za oglaševalce kot za založnike. V tem primeru mora sicer izdelava internetne strani upoštevati nekatere Googlove smernice, a načeloma se tem ni težko prilagoditi. Nato ponuja Google Ads bogato zalogo relevantnih oglasov, ki bodo po godu tako obiskovalcem spletišča kot tudi lastniku. Oglasi so namreč zanimivi in se povezujejo z vsebino spletne strani, s tem zagotavljajo tudi več klikov oziroma višji CTR. Posledično to pomeni višji zaslužek za založnika – s tega vidika je Google Ads neprekosljiva oglaševalska mreža.
Pomembno je torej, da je spletna stran dobro prilagojena svojemu namenu. Če izdelujemo stran izključno za oglaševanje, se splača vsebini in podobi še vedno nameniti toliko pozornosti, da dosežemo najboljši učinek oglaševanja.