Spletno oglaševanje je precej priljubljena oblika trženja preko spleta, pravzaprav pa lahko spletne oglase izkoristimo za mnoge namene, tudi za take, ki sploh nimajo veze s promocijo spletnih vsebin, izdelkov ali storitev. V vsakem primeru pa bo treba upoštevati določene značilnosti tovrstnega trženja, poleg tega bo treba izbrati pravi pristop za najboljši učinek. Možnosti je več, končni rezultat pa je odvisen od situacije.
Google AdWords
Med najbolj priljubljenimi oglasnimi mrežami gotovo izstopa Google AdWords, ki odpira oglaševalcem dostop do izredno široke množice spletnega občinstva. Na ta način je namreč možno oglase prikazovati ob Googlovih storitvah, ki imajo na milijone uporabnikov, oglasi se prikazujejo tudi ob iskalnikih in ob poštnem nabiralniku spletne pošte Gmail. Poleg tega so v sistem Google Ads vključeni tudi upravitelji spletnih strani, ki želijo oglase prikazovati na svojih spletiščih, tako da ima Google AdWords še širši doseg. V vsakem primeru je možno pričakovati dober učinek – ne samo zato, ker ima Google AdWords širok doseg, temveč tudi zato, ker gre za zelo pameten sistem, ki v vsakem trenutku prikazuje prave oglase.
Facebook oglasi
Z Googlom se po priljubljenosti in obiskanosti lahko primerja le najbolj priljubljeno družbeno omrežje, to je Facebook. Tudi ta pa je priljubljen med oglaševalci, ki želijo doseči široko množico uporabnikov spleta. Facebook oglasi so prava izbira za tiste, ki želijo ciljati na specifično populacijo, saj družbeno omrežje omogoča dokaj natančno targetiranje skupin uporabnikov. Že s samim obsegom pa Facebook ponuja dober učinek, saj ima več kot milijardo uporabnikov iz praktično celega sveta. V vsakem primeru si lahko obetamo dober izkoristek, bo pa treba seveda tudi v tem primeru oglasno kampanjo dobro načrtovati in po potrebi prilagajati. Še posebej učinkoviti so tisti Facebook oglasi, ki se povezujejo s stranmi, profili, dogodki in drugimi vsebinami v sklopu tega družbenega omrežja.