Načrtovanje in izvedba spletne optimizacije

SEO

Ne glede na to, ali se je lotimo sami ali za to zaposlimo strokovnjaka, je SEO optimizacija lahko zelo učinkovita opcija za pridobivanje dragocenih mest med rezultati spletnih iskalnikov. Ker pa gre za dolgotrajen proces, ki vključuje celo zbirko raznolikih posegov, je težko meriti učinek in ugotavljati rezultate. Tudi pri strokovnjakih zakup ključnih besed za optimizacijo še ni garancija za željene uvrstitve. Pogosto največ šteje načrtovanje in priprava na proces optimizacije, saj se le tako lahko oblikuje natančen operativni načrt in postavijo realni cilji.

Na katere ključne besede ciljati?

SEO optimizacija je v vsakem primeru osredotočena na omejen izbor ključnih besed, za katere domnevamo, da bodo prinesle najboljši izkoristek, če se zanje uvrstimo na višje pozicije v iskalniku. Če naročimo optimizacijo pri strokovnjaku, gre skoraj vedno za zakup ključnih besed, po katerih se potem ocenjuje učinek dela. Mojstri bodo znali sami ugotoviti, katere ključne besede ponujajo največ priložnosti. Vsekakor se gre osredotočiti na tiste, po katerih išče največje število potencialnih strank, ne smemo pa pozabiti na morebitne manj priljubljene izraze, pri katerih pa bi hitro zasedli visoka mesta in posledično brez truda pridobili nekaj dragocenih strank.

Konkretna opravila pri spletni optimizaciji

Vnaprej je treba doreči, kaj bo SEO optimizacija pravzaprav vključevala. Zakup ključnih besed še ne pove ničesar o tem, kako bo delo potekalo. Ločujemo seveda on-site in off-site optimizacijo, a v obeh sklopih pride v poštev še bistveno več možnosti, ki jih je včasih pametno izkoristiti, včasih pa tudi ne. Različni ponudniki imajo različne pristope. Prav zato se orientiramo glede na cilje, ne glede na posamezne posege.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja