Na internetu je možno poslovati tudi brez spletne strani, poleg tega obstaja več možnosti za predstavitev spletnih vsebin, ne da bi se morali posvečati dejanskemu oblikovanju spletišča. Te možnosti lahko izkoristijo tisti, ki se želijo bolj kot tehnikalijam s spletno infrastrukturo posvetiti trženju.
Ena dobro znana in docela preizkušena opcija je email marketing, ki že več let zajema pomemben delež spletnega poslovanja. Običajno se trženje preko e-pošte sicer izvaja v povezavi s spletno stranjo ali trgovino, ni pa to nujno – email marketing lahko izvajamo povsem ločeno, brez potrebe po spletni strani. Učinkovitost takšnega početja je seveda odvisna od tega, kaj pravzaprav tržimo. Če nimamo svoje platforme za predstavitev vsebin, smo omejeni na trženje izdelkov ali storitev drugih ponudnikov, zaslužek pa pri tem generiramo s provizijo. V nekem oziru pa email marketing že sam po sebi omogoča predstavitev vsebine in je možno tudi skozi e-poštna sporočila posredovati vsebino z uporabno vrednostjo.
Še več možnosti odpirajo platforme, ki nudijo predstavitev vsebine, ne zahtevajo pa posebnega znanja postavitve spletne strani. V zadnjem času s to funkcijo posebej izstopajo družbena omrežja. Za Facebook oglaševanje cenik razkriva, da gre za privlačno in ugodno obliko trženja, še posebej, če oglase povežemo z vsebinami na tem družbenem omrežju. Enostavno lahko odpremo svojo stran in dodajamo vsebino, koristimo pa še druge funkcionalnosti omrežja, nenazadnje tudi Facebook oglaševanje. Cenik je za vse skupaj zelo ugoden, saj večine teh opravkov ni treba plačati, investicijo bodo zahtevali le oglasi. Je pa možno z nekaj znanja in izkušenj vzpostaviti opazno spletno prisotnost med širno publiko tega omrežja, potencial pa izkoristiti s spretnim trženjem, ne da bi potrebovali spletno stran. V tem primeru je za Facebook oglaševanje cenik skorajda zanemarljiv, saj oglasi ponujajo odličen izkoristek in se poplačajo tudi neposredno s prodajnimi uspehi ob prihodu novih kupcev.