Povpraševanja po spletnih straneh je veliko, saj poslovanje v mnogih panogah v veliki meri temelji na spletni prodaji oziroma vsaj podajanju informacij in iskanju kupcev preko tega medija. Skladno s tem se je razvila tudi ponudba, ki pa lahko predstavlja nekatere pasti za tiste, ki ne vedo, kaj točno potrebujejo in izbirajo. Vsekakor se je treba pravočasno prepričati, kaj mojstri v okviru izdelave spletnih strani sploh nudijo – na ta način je možno najti odlične ponudbe in za svojo investicijo dobiti kar največ.
Gotovo je vključena vsaj dejanska izdelava strani, a že pri tem so lahko izkušnje zelo različne. Gre za kompleksen postopek, ki zahteva ustrezno načrtovanje, pri katerem pride v poštev tudi usklajevanje z naročnikom, priprava vsebine, določanje vseh funkcionalnosti … Ponudniki se razlikujejo v tem, kako predano se bodo lotili teh začetnih korakov, ki ključno vplivajo na kasnejše zadovoljstvo naročnika.
Pogosto izdelava spletne strani vključuje tudi registracijo domene in najem gostovanja, a to ne drži za vse ponudnike. Poleg tega se je treba pozanimati, kako je s tem na dolgi rok – podaljševanje domene in gostovanja bo verjetno odgovornost kupca, se je pa možno dogovoriti tudi drugače. Predvsem na dolgi rok se pojavijo še nekatere storitve, ki jih lahko vključuje izdelava spletne strani. To je recimo SEO optimizacija, ki sicer zahteva nekaj dela že pri sami izdelavi, še več pa kasneje. SEO optimizacija se izvaja dolgoročno, zato je težko že pri naročilu spletne strani doreči vse podrobnosti glede teh opravkov.
Izredno pomembno pa je, da se čim prej dogovorimo za vzdrževanje in morebitne nadgradnje spletne strani. Morda bo SEO optimizacija vključena v vzdrževalno pogodbo, verjetno pa bo ta vključevala predvsem dogovore o posodabljanju sistemov in modulov ter o osveževanju vsebine. Dobro je izvajalca povprašati še o možnostih nadgradenj oziroma prilagoditev, ki so v neki meri morda lahko predvidene že v izhodišču.