Optimizacija učinka spletnega oglaševanja

Oblikovanje spletnih strani

Oglaševanje na spletu je priljubljen ukrep za pridobivanje stalnega dotoka zainteresiranih obiskovalcev, prav tako pogosto pa predstavlja tudi nepotreben strošek oziroma neizkoriščeno investicijo, ki bi lahko že z manjšimi prilagoditvami ponudila boljši izkupiček. Smiselno je torej premisliti, ali je morda možno spletno oglaševanje še optimizirati za boljše rezultate pri isti investiciji.

Optimizacija pristajalne strani

Veliko o učinku spletnega oglaševanja odloča že oblikovanje spletnih strani, na katerih pristanejo radovedneži, ki kliknejo na oglas. Ravno v tem koraku želimo izkoristek kar se da optimizirati, še posebej pri CPC oglaševanju – plačamo namreč za vsakega obiskovalca, tako da je smiselno vsakega »kupljenega« obiskovalca pretvoriti v stranko in investicijo spremeniti v zaslužek.

Oblikovanje spletnih strani za obiskovalce, ki prispejo preko oglasov, je znanost zase. Mora se kombinirati z zasnovo samih oglasov, saj že ti ustvarijo za obiskovalca predstavo in pričakovanje, ki se mora uresničiti. Najbolje je, da pristajalna stran vodi do enostavnega zaključka nakupa oziroma naročila – to dosežemo z enostavno in pregledno zasnovo ter izrazitim klicem k akciji. Običajno oglaševanje na spletu usmerja obiskovalce neposredno v postopek nakupa. Prikazati je treba osnovne podatke in povzetek vsebin, ki sodijo na predstavitveno spletno stran, hkrati pa obiskovalca usmeriti na naslednji korak nakupnega procesa. Dobra pristajalna stran že vsebuje možnost takojšnjega nakupa oziroma omogoča izvedbo druge akcije, ki jo želimo doseči. Morda vsebuje kontaktni obrazec ali obrazec za oddajo kakšnih drugih informacij. Glavni cilj oglaševanja mora oblikovanje spletnih strani seveda vnaprej vzeti v zakup, saj pristajalne strani ne ponujajo uporabnega univerzalnega okvira, temveč je treba vedno postopati z ozirom na specifične lastnosti konkretne situacije. Enostavno velja za oglaševanje na spletu oziroma za oblikovanje oglasov.

Optimizacija oglasov

Da bo oglaševanje na spletu kar se da učinkovito, je smiselno prilagoditi tudi oglase. Naj bodo jasni in naj kažejo na zaključne korake nakupnega procesa. Naj vabijo le tiste obiskovalce, ki bodo investicijo upravičili z nakupom.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.