Mnogi spletni mojstri prisegajo na oglaševanje, ki zagotavlja hitre in zanesljive rezultate. Najbolj priljubljena platforma je Googlov sistem AdWords, ki pa ni edini kanal za učinkovito oglaševanje. Za Google oglaševanje cenik pogosto predstavlja previsoko oviro, zato je smiselno poiskati alternative.
Oglaševanje na drugih spletnih iskalnikih
Če je oglaševanje predrago, je to verjetno zato, ker je za Google oglaševanje cenik prilagojen glede na veliko množico potencialnih strank v tem sistemu. Drugi iskalniki imajo manj obiska, posledično tudi manj obiskovalcev, kar pomeni nižje stroške oglaševanja. Pri vseh iskalnikih je sicer priljubljena možnost pridobivanja obiska tudi spletna optimizacija, ki prav tako predstavlja določene razlike glede na iskalnik. Oglaševanje na klik ali na prikaz je na drugih iskalnikih pogosto cenejše kot na Googlu, poleg tega oglaševalci odkrivajo tudi druge prednosti. Za nekatere niše in nekatera ciljna območja je vsekakor smiselno oglaševanje usmeriti na druge iskalnike, prav tako je smiselna spletna optimizacija za te iskalnike.
Oglaševanje na družbenih omrežjih
Družbena omrežja so čudo sodobnega spletnega sveta, glede na ogromne številke aktivnih uporabnikov pa je povsem logično, da se splača oglaševati tudi na teh platformah. Cveti tudi spletna optimizacija za družbena omrežja, poleg tega da ima praktično vsako podjetje že takšno ali drugačno prisotnost na največjih omrežjih te vrste.
Večina družbenih omrežij ima tudi sistem za oglaševanje, ki je lahko bolj ali manj učinkovit. Ne glede na to, ali je za Google oglaševanje cenik ugodnejši ali ne, ponuja oglaševanje na družbenih omrežjih druge prednosti poleg cene – predvsem odlične možnosti targetiranja znotraj ciljne skupine.