Takoj po objavi nove spletne strani povezave do nje praktično ni mogoče najti. Prvi obiskovalci običajno pridejo preko direktnih povezav, ki jih upravitelj spletnega mesta pusti na družbenih omrežjih, javnih forumih in podobnih lokacijah, z nekaj sreče pa se povezave nato delijo naprej. Kar nekaj časa traja, preden se začne stran uvrščati med rezultate spletnih iskalnikov, pa še takrat bo povezava najbrž skrita nekje na tretji ali četrti strani.
Spletni mojstri pa imajo na voljo nekaj tehnik, ki poenostavijo prodor na prvo stran spletnih iskalnikov. Logična rešitev je optimizacija za iskalnike, ki pripomore k izboljšanju pozicije v rezultatih, druga opcija pa je oglaševanje na klik, ki ni le bližnjica do prvega mesta na Googlu, temveč pomaga pri pridobivanju obiska tudi z drugih naslovov.
Optimizacija za iskalnike je smiselna za tiste, ki se jim s spletnim poslom nikamor ne mudi. Optimizirana spletna stran ne bo všeč le iskalnikom, temveč tudi obiskovalcem, tako da je pametno za optimizacijo poskrbeti v vsakem primeru. Osnovni posegi na spletni strani so običajno opravljeni že takoj pri izdelavi, seveda pa se optimizacija za iskalnike nadaljuje še dolgo po objavi. Potrpežljiv in delaven spletni mojster bo na ta način hitro in zanesljivo dosegel vrh seznama rezultatov, še posebej, če na pomoč pokliče strokovnjake.
Oglaševanje na klik zahteva nekaj denarja, a zagotavlja hitrejše in zanesljivejše rezultate. Na ta način je možno povezavo do lastne strani takoj uvrstiti na vrh seznama rezultatov iskanj, oglas pa se pojavlja tudi na drugih spletnih straneh. Oglaševanje na klik pa ima še eno prednost – strošek predstavljajo le tisti, ki dejansko kliknejo na oglas.